Fredag.

Vilken trevlig gårdagkväll!!! Go mat, goa vänner, bra underhållning i form av gamla kollegor, Rickard Sjöblom & en trollkarl (från Vazir varieté) som till viss del fick mig tappa hakan ordentligt! Roligt att träffas igen allihopa en sista gång, kul att bli påminnd om vilka fina människor jag hade tur att jobba med. Har ju tur att fortfarande få ha kontakt med ett gäng av dem!

Idag blev de sen frukost, en tur till Biltema, har sålt en cykel så Andreas fick en ny! Var ute hela em fast det var lite halvkyligt, Ebba var halvmuppig och Andreas galen på att skruva cyklar. Jaja, trevligt att ha en heldag för oss själva iaf, å så fick vi finbesök en kortis. Köpte thaimat vid Coop....tror de var lite för rörigt för dem, de missde en rätt för en före oss och en av våra rätter, fast vi bara beställde två st. Sen kvällsmat blev det iaf....

Sitter och förundras över Skavlan som alltid hittar spännande gäster, vilka människor det finns! Andreas åkte precis och jobbade....och jag sitter här och har panik över att jag inte kan stänga altandörren. Ok, den är stängd men jag får inte ner handtaget så jag kan omöjligt låsa. Så, hur ska jag kunna sova ensam i natt??

Gaah!

din kommentar
från: Helena

Hoppas att du fick dig lite sömn & att inga otäckingar ko & ryckte i dörrhandtaget ;)

2010-04-18 @ 22:06:53

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback