Kungligheter vs. Svenssons

Inte för att jag bryr mig så mkt om det kungliga bröllopet, inte så att jag är arg på det som de flesta verkar vara. Men gästlistan till Riksdagens bröllopsfest var ju lite rolig, viktigast är alltså riksdag, regering, sedan kungafamiljen och där kan man läsa att Kronprinsessan Victoria & Daniel Westling är bjudna - gu va schysst!!!
Sen typ längst ner i listan kommer Daniels oviktiga familj....efter en massa andra kungar å viktiga människor....skulle jag icke acceptera, familjerna är väl viktigast! Eller ja...som tur var var ju Victoria & Daniel bjudna då...

Jaja, för övrigt är det väl trevligt med lite festligheter i landet!! Är väl trevligt att det faktiskt finns en möjlighet för oss vanliga dödliga från landet att beblanda oss med fint fölk!!

Ja just ja, grattis Knugen!

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback