Bokrea.

Har hunnit mycket idag. Ganska iaf. Vart på Bokia på rea & till Willys och storhandlat. Brukar storhandla tillsammans för att det är så trökigt. Men de är rätt skönt att ha det gjort nu, risken är väl att jag glömt en massa.

Bokrea = ♥. Både A & jag är tokiga i böcker och skulle kunna handla massor...men nu blev det bara 4 st. + en hemlig present. Ja de två vänstra är till Ebba, om jag kan hålla mig ska hon få dem nästa lördag när hon har namsdag. Indredningsboken har jag redan kikat i ett par gånger..men den är fin och det kan va bra att ha tipsen hemma! Å så en till inspirationsbok...hum...undrar om jag ska lära mig det där med att sticka i alla fall. Det gick ju med virkningen...

 

Nu ska koncentrera mig på att söka jobb...blöh. Eller kanske äta lunch?


din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback