fullt upp.

idag har jag vart till gävle på info om ett jobb....jag + ca 80 andra. på fredag ska lika många dit...suck...intressant dock. fick luncha & skratta med hella & jenny sen iaf! behövligt när man allt som oftast är hemma ensammen!

fick även mina lampor till köket som jag kollat på så länge. självklart för det billiga priset! i morrn ska jag sätta upp dem...wihoo!! ja...man kan tycka småsaker är spännande!

sen drog vi allihopa till hammarby och firade farmor ainas 80-årsdag!!! var där lääänge & hade jätteroligt. prata & åt & prata & åt. tack för den eftermiddagen!!!



din kommentar
från: Angelica

Haha, man kanske ska prova, men jag skulle bli rosenrasande om den står kvar full när jag kommer upp! men det är å andra sidan Inte så roligt att packa bilen full i sopor varannan vecka. :)

från: Helena

Vad var det för jobb..? Håller en tumme! :)

2010-02-03 @ 23:09:40
från: Sandra A

Hoho! Ska vi leka nån dag?

2010-02-04 @ 18:31:05
från: anki.

Helena: Som arbetsförmedlare

Sandra: Ja men det låter väl som en bra idé!! När var hur?

2010-02-06 @ 13:49:57

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback