grinigt idag.

idag har inte dagen börjat nå bra för någon i familjen direkt. lite halvmuppiga allihopa.
var på gympa och ebba körde sitt eget race..sen slog det slint i skallen på henne och hon lyssnade inte ett skvatt. började skrika å härja och det tog hur lång tid som helst att bara komma till bilen. satt i snön & bara skrek...la sig på mage på parkeringen och grinade och hade sig....inte riktigt van med att hon håller på så.

sen när vi kom hem fortsatte hon tills hon kom fram till att hon hade ont i huvudet....lite varm var hon å så hon fick lite alvedon. nu tittar hon på film...jag ska börja plocka in i nya skåpen så fort herrn fått fast dem i väggen! skoj skoj!

fick mail från personen jag vunnit traderaauktionen ifrån. han hade blivit avständ från tradera och sen fått tillgång till kontot igen. han ville gärna fortsätta nu med försäljningen...men sa också att jag fick avsluta om jag ville....hur ska jag göra? har inte betalat nåt än...

nä nu ska jag hoppas att dagen fortsätter bättre och att familjen håller sams. ikväll börjar mello igen!

din kommentar
från: Tina

Jasså hade hon ingen bra dag på gympan idag Lillfia, vi kom aldrig som du kanske märkte. Mattias kände sig hängig och så valde vi att ta tag i lite fix härhemma istället. Men nästa gång så kommer vi oxå och dåkommer det vara en till som kör sitt eget race. ;-)

från: Helena

Holly går tydligen oxå på gympan.

Hur mkt pengar rör det sig om på Tradera..? Å varför hade han blivit avstängd..?

2010-02-06 @ 23:37:43
från: Sandra A

Haha men vore det inte skönt att vara så där liten igen ibland och bara lägga sig ner på backen och skrika?! :)

2010-02-07 @ 09:52:04
från: anki.

Helena: jo jag vet att hon gör det, kommer inte ihåg va de var vi gick på dem med men jag känner igen dem. Det är typ 250 kr, men jag tror jag struntar i det, han hade blivit avstängd för de inte kunde komma överens om varor som inte kommit fram.



Ja, Sandra..egentligen gör hon ju bara helt rätt. Precis vad man skulle behöva, men då skulle man väl hamna på psyket =/

2010-02-07 @ 17:50:14
från: Helena

Ajdå, lät ju inte så pålitligt... Tråkigt...

Gick ni inte på Sigridsgården samtidigt..?

2010-02-07 @ 22:24:30
från: anki.

jo jag kom på det efter jag skrivit att det var på Sigridsgården!!

2010-02-08 @ 10:12:42

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback