Isa.

Nu har pappan semester!! Jag har idag samt morgondagens tenta, sen tänker jag vara föräldraledig två veckor.

Packa, tvätta, tänka, städa, handla....allt är roligare än att plugga! Gör tio saker samtidigt...



Ebba har picknick i hallen medan jag lagar mat. Inte den vackraste bilden men jag vill visa det lilla svarta där...det är Ebbas nya familjemedlem..ser ni inte vad det är??? Jo det är en hund som heter Isa (efter mormor & morfars grannars hund)...Isa är gjord av eltejp, hon har knycklat ihop en del så det blivit en kropp och resten är koppel. Igår var de ute och gick i trädgården, Isa kissade i buskarna och fick mat å sånt...

Att barn inte behöver en massa dyra prylar är ju tydligt, eltejp funkar till allt!! Va härligt det är med fantasi!!

din kommentar
från: Annika

Haha, vilken härlig fantasi! Ja, jag har funderat många ggr varför man köper svindyra leksaker, när barnen kan gå genom universums alla aktiviteter med ..ja exvis lite tejp :)

2010-07-09 @ 15:16:46
från: Helena

Ja, visst är det otroligt med barns fantasi! De är helt underbara!

2010-07-09 @ 23:12:15
från: Helena

Alice brukar förresten åka till Valbo på dörrtrösklar ;) Vi har ju en bil som man kan åka runt på, men just nu känns den överflödig & har packats undan. Får se om den kommer fram igen.

2010-07-09 @ 23:14:39
från: Anna

Hihi! Ja barn har världens mest fantastiska fantasi!! Det är så roligt att se dem leka :)



Va härligt det låter med eran semester, det är himla mysigt att upptäcka Sverige, det håller jag med om!



Förresten, hur ville du göra med loppisen på Spiken, så jag vet hur det blir :) I sensommar, hösten eller inte alls?



Kramis!!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback