Knubbsälen har badat.

Sitter och tittar fotboll, lägger ut Traderaauktioner & äter Lidl-choklad!! Trevlig kväll....om nån tänker lägga bud förstås!! Annars är det ju mest drygt. Har rensat ut Ebbas gamla kläder, spart det som är pojkigt och gör mig av med resten. Skulle det visa sig att Herr Nilsson är en tjej så är det väl så!

Idag drog Ebba & jag till Sörtutt och var en sväng där med Katja och Emilio, fegEbba badade som en tok, så kanske hade Emilio bra inverkan på henne!!! Synd att jag inte var lika rörlig, men jag doppade mig faktiskt jag också. De senaste åren har det hänt 1 gång/sommar så nu har jag fyllt min kvot!!

Åkte och handlade och åkte hem och åt matlåda, sen plockade vi dessa och åt med lite grädde!



Köpte typ 3-4 plantor för två somrar sen, de förökade sig och jag hade lite fler förra sommarn, nu är det fullt i pallkragen och vi plockar 25-30 gubbar varje dag, alldeles lagom!!!!


din kommentar
från: Angelica

hehe, ja dom är nog lika.. Jo F har sem nu.. Var i ramsjö i helgen och ska tillbaka till hälsingland över helgen nästa vecka.. Sen bär det av till gbg i början av aug.. Hur ser det ut för er?? Imorgon blir vi bara hemma om ni är ute och åker nånting, vore kul att träffas.. Måste lämna in bilen på lagning så vi kommer ingen vart på hela dagen..

:)

från: Anette

Mums att få äta egen odlade jordgubbar, vi har

bara kart ännu. Måste försöka täcka dom med nät innan

dom blir röda och skatorna äter upp alla våra gubbar.



Ha en skön semester.Kör försiktigt.



Kramar

2010-07-07 @ 22:13:55
från: Helena

Jag har inte ens varit till stranden i år. Var nog inte förra året heller. En riktig badkruka. Men nu har Henrik berättat att när man är småbarnsförälder så kan man sitta vid strandkanten & plaska, så vi får väl våga oss dit nå'n dag.

2010-07-09 @ 23:21:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback