Längesen nu..

Svacka.

Har precis sett Up in the air...var en bra film för dagens humör. Var en bra film över huvudtaget. Men att få känna att någon kände sig lika ensam som jag gjort idag. Ibland har man såna dagar, jag iaf, när jag tror att jag slarvat bort alla mina vänner, tog åtminstone tag i att ringa ett samtal!! Och hälsade på fina familjen tvärs över gatan...självklart kände jag mig inte helt ensam när kära familjen var hemma!

Men så där ensam som att man behöver kärlek från tjejkompisar...när mobilen inte piper mer än ett par ggr i veckan längre..avsaknaden av nån som frågar om man vill med på bio, komma över på en fika eller så, inte för att jag har barn utan för att jag är jag....Jag har vart dålig på att ta mig iväg eller kommit på saker att göra, men ofta, väldigt ofta är jag ensam och kan inte bara dra iväg...Eller så är jag för blyg för att höra av mig, känner mig dum som tränger mig på...

I vissa fall har det dragits i sär lite med åren på grund av livet...min närmaste hittapåsakermedvän har dragit vidare...har visserligen skett de senaste åren/t...succesivt, sånt som blir, saker som hänt, men nu är det väl dags för mig att rycka upp mig!! Blev iaf på bättre humör av att skratta med A åt våra idiotiska katter & att se film! I morrn har svackan dragit vidare....och finvädret kanske kommit tillbaka på riktigt!

din kommentar
från: Sanna

Låter inte så Så vi roligt det där. :(

Jag och Junia kan träffas på söndag, annars hela veckan på em. Kanske både och? ;)

Vi hörs imorgon eller på lördag.

Kram =)

2010-07-02 @ 00:02:10
från: Helena

Vad sägs om en tjejkväll nå'ngång-när-som-helst..? (förutom på torsdag då jag har TW-demo...)

Se'n tänkte vi åka till Nymmenåsen nå'n dag om du vill hänga på..? Å kanske Ebba oxå då ;)

Jag hittar gärna på nå't, men är rätt kass på att få tummen ur. Men "stör" mig gärna! :)

2010-07-02 @ 00:26:28
från: Angelica

du kan alltid ringa mig.. även om jag kanske inte är din närmsta vän och antagligen är din nyaste vän så finns jag här om du behöver någon :)

från: anki.

S: Blir roligt att ses igen!

H: Såg nåt om Nymmenåsen men trodde det låg nån helt annan stans, vart är det? Har försökt fått till det här med att ut å äta med dig nån gång men det går trögt så jag tänkte om jag kan bjuda dig på lunch nån dag...är lite för fattig för att bjuda på 3-rätters annars hade jag gjort det =)

A: tack, jag har inte så många jag kan prata så lätt med som dig heller så jag är glad att du dykt upp!!

2010-07-02 @ 20:12:59
från: Anna

Jag känner sådär ibland jag med. Mina kompisar däremot har barn typ hela högen och jag känner att jag inte vill störa. Kram Ps. Hoppas vi kan ses ngt i sommar om vi kommer uppåt!?

2010-07-02 @ 22:12:41
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Helena

Man svänger in mittemot Västerberg, så både du & jag vågar köra dit ;)

Äsch, jag behöver inte bli bjuden, men tackar gärna ja till lunch-sällskap :)

2010-07-03 @ 00:01:23
från: Anna

Den där känslan känner jag så väl också igen emellanåt, jobbiga känsla!



Också vill man inte tränga sig på alla gånger heller för det känns så ibland.. Men som jag sagt har jag ju semester så det är bara att hojta till om du vill kika förbi eller hitta på nåt, fikat står på bordet på balkongen en solig dag ;)



För övrigt är du inte bara välkommen på semestern utan alla dagar :)



Kramis!!!

2010-07-03 @ 01:00:58
blogg eller hemsida: http://levinda.se
från: Sandra A

Kan säga att så där känner vi barnlösa också, att vi inte vill tränga oss på utan tar förgivet att ni mammor alltid har en massa för er. Så dumt det blir när man tror saker istället för att själv höra av sig! :) Min mobil piper oftast av Kappahl-reklam så jag saknar också tjejkompis-sms, hint hint ;)

2010-07-04 @ 16:14:21

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback