A view from the top..

...nä..inga fötter..

Var hos en överlägset mkt bättre BM i måndags, nu vet jag iaf vart jag kan vända mig om jag blir osäker med fröken förvirrad. Herr Nilsson verkar för övrigt må bra...jag tror att någon på något sätt smugglat in ett vapen, för i dag har det pillrats och petats där innifrån så det vart riktigt obehagligt.

Tror för övrigt att det bor en liten smygekonom i mig, jag som alltid avskytt siffror för att jag inte förstått...och så är det visserligen ff men det är med bokföring är rätt skoj! Uppgift ett höll på göra mig tokig men med hjälp av söta Angelica fixade det sig och jag blev godkänd!! Idag har jag, två dagar INNAN utsatt tid gjort klar den andra uppgiften. Hade räknat med att sitta där till tors 23.59. Men nu kan jag slappna av, känner mig inte alls säker att det är rätt men men det går att fixa till. Nästa lördag är det tenta!! Uhh!! Ja för er som tror att jag städigt är arbetslös, jo vars, men nu pluggar jag faktiskt en kurs då det går en aning risigt med att få jobb. Försöker förbättra förutsättningarna tills jag ska jaga jobb igen....

Idag har vi skaffat två nya familjemedlemmar då en (i form av ett körsbärsträd) dött. Så nu bor en paradisbuske där i stället, samt att jag fått mina amerikanska hybridblåbär. Mmm..får se vad det blir av det hela!



Dagens sommarbild: Ebba & morfar tittar på moln!

Nu blir det fotboll med tillåtelse att slöa! Kan ta lite ledigt innan pluggandet måste fortsätta...

din kommentar
från: Helena

Aha... Det bidde blåbär för dig oxå :) Funderat på det jag oxå faktiskt. Men tror vi måste lära oss att sköta en trädgård först...

Paradisbuske..? Nå't ätbart?

Härligt att det går bra på kursen :)

2010-06-29 @ 23:58:09
från: anki.

Nä faktiskt bara en prydnadsbuske med massa blommor som ska lukta gott :) inget ätbart på framsidan!

2010-06-30 @ 09:48:34
från: Sanna

Vad duktig du är! Vad är det för en kurs? Kanske är nåt för mig också. Har planerat att gå en kurs i bokföring. =)

2010-07-01 @ 10:24:05
från: Anna

Tack! Den är från KappAhl =) Härlig bild!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback