EFIT - 15 juni.

Längesen jag kom mig för, idag gick det nästan, kanske har missat nån timme. Har iaf inte redovisat alla timmar här...men ett par stycken!!

8:48 Frukost - kesomacka & fil med banan..

9:58 Mamman får åka buss för första ggn med barnet, gick inget tåg som jag sagt..vi hade väldigt kul iaf!!
Här shoppades det i Gävle!!
11:58 Utanför station

12:16 PÅ TÅGET!! Äntligen får lillfröken åka tåg, så länge som jag lovat henne. Hon var facinerad av biljettflickan & fick en egen biljett!!

15:01 Krigsskada efter bus med Gizmo, prinsessplåster på!
17:26 - Mat från thai-vagnen i nya klänningen...lägg märke till tiggVille.

18:14 Tittar på regn, fast det var toksoligt ute så öste det ner..

18:50 På med pyjamas!!

19:31 Sova!!!


Så kan en dag med Ebba se ut om det är stängt på dagis!!

din kommentar
från: Anna

Åh va roligt att följa er i bilder genom den dagen :)



Mysigt inlägg!



Kommer ihåg när jag va liten och mamma tog med mig och Jenny till Gävle med just tåg! Och vi lekte massor i Boulognerskogen innan det var hemfärd sen igen.



Kram-kram!

från: T

Åh vilket underbart inlägg! Vad härligt ni ser ut att ha haft det! Är hon aldrig trotsig och stökig, Ebba-fröken?! Det är våran... Det märks att 4-årsdagen närmar sig med stormsteg...

Kram!

2010-06-16 @ 21:02:13
från: Tina

Max ska börja på Stjärnan till hösten han. Blir Ebba kvar där eller?

2010-06-16 @ 21:32:09
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: anki.

T: HAHAHA..jo då det kan jag lova att hon är, toktrotsen kom helt plötsligt för ett tag sen! För tillfället handlar det om att låtsasgrina om allting suck. Håller detta på tills de är 4 som folk säger?? Eller är det snarare 14??



Tina: Japp, jag har då inte hört nåt annat så det hoppas jag att hon är! Bra för Max, han kan lämna småbarnen nu, han är ju en stor kille!!

2010-06-17 @ 10:55:55
från: Helena

Hihi... Vad roligt att se alla bilder :) Mer så'nt!

2010-06-17 @ 23:16:36

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback