Furis.

Äntligen är det somrigt ute! Det sega är att vi dras med nån drygförkylning. Natten till igår vaknade Ebba med 39,5 i feber men sen var hon piggelin igen på morgonen och i natt har hon hållt oss vakna genom att hosta hela natten. Men men....man kan ju göra saker ändå, igår blev det Furuvik som vi planerat. Bara familjen!!

♥♥♥

Första gången på en hästrygg, nä hon ska icke bli nån hästtjej, men lite spännande var det nog.


Dagen har tillbringats hemma, har för en gångs skull inte lämnat tomten en endaste gång!! Mamma och mormor har vart och hälsat på!! Har fått lite sol på mig också, skulle lägga mig på en filt på gräset och räkna lite och upptäckte att det ju inte allt gick så bra att ligga på mage, jahopp nu börjas det! Å inte bör man sola magen för mycket, nähä men jag kan ju sitta i skuggan och fortsätta vara blekfet. Fine! Å gnäll gnäll - inte orkar jag mkt heller. Nä, ska jag ha nå mer bebis så får den då lov att komma senast i maj! Fast det har vi ju märkt att det inte alls går att planera och jag är förstås överlycklig och mkt nöjd med att vara gravid, eftersom jag ett tag trodde det faktiskt inte skulle gå. I morrn måste det förberedas lite inför midsommar, sen ska A jobba på bingon i Hammarby, skulle vilja spela bilbingo jag...men åka dit med lillfröken är ingen bra idé!

din kommentar
från: Helena

Vilka härliga sommarbilder :)

Alice hade oxå en så'n där febertopp, så det kanske är en så'n där sommarsjukdom - "endagsfeber", eller nå't så'nt..?

Jaså, det var tänkt att lillebror skulle komma i maj..? Tänkte nå't så'nt med Alice vi oxå... Men hade ju turen att få en regnig sommar då :)

2010-06-23 @ 21:11:34
från: Anna

Åh vilka otroligt fina bilder :) Det är väldigt mkt känsla i dem. Visst är det roligt att fota med en riktigt bra kamera, alla bilder blir liksom som proffsbilder, så snygga i skärpan och färgåtergivningen tycker jag.



Härligt med en familjedag i Furuvik och en slappardag hemma :)



Pussar å kramar från mig!!

från: Cornelia

Vad härligt med en familjedag i furuvik! :) Var längesen, riiiiktigt längesen, jag var där. Borde kanske åka dit bara för att det är så härligt där? :D



Vilken söt liten tjej ni har :)

2010-06-24 @ 20:39:12
blogg eller hemsida: http://aiilenroc.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback