Juni!

Äntligen sommar! Gårdagen spenderades för min och Ebbas del hos Lina & Klara! Ute i solen så klart! Gud så härligt. Skönt att kunna cykla hit och dit & lite var man vill....idag efter dagis blev det en sväng till stan för att fota lillfröken. Kanske inte blev förväntat resultat men vi får väl se....hon är inte så bra på att bli inslängd i situationer, behöver ett tag på sig för att släppa loss.

Annars tycker jag ALLT hänger på att jag styr upp saker, om jag berättar saker, om jag fixar..är det nån bakomliggande faktor att jag är arbetssökande och hemma som folk tror att jag har all tid i världen? Jag är trött och less och skiter faktiskt i att folk tror att jag fixar saker åt dem nu. Jag har ont, ont som fan, är seg och glömsk. Ovanligt för att vara kontrollfreaket jag va! Men surprise, ni får lära er....

Förresten har jag andra planer än att vara arbetslös de närmsta veckorna...bättre än att slita på kroppen/försöka bli sjukskriven...men vi får se hur det kommer se ut. Det tar vi nästa vecka. I morrn ska jag till Gysinge och jobba lite sen är det sommarfest på dagis!!!

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback