Fina fredag.

Idag har Ebba & jag vart och hälsat på snällaste Anna som fyllt år, massa gott fika & en massa lek..mest för dem. Ebba vill åka tillbaka i morron säger hon....jag tror Anna fick nog av chokladfingrar & snorkråkor! Men vi nån dag snart ses vi nog igen för både jag & lilltroll tycker om att umgås med henne!

Sen drog vi vidare ner på stan, mötte upp mormor & gick och hälsade på gammelmormor! Macka & ännu mer fika. Alldeles för mycket för min del idag (spädde på det onyttiga med lite pizza till kvällen). Sen åkte vi hemåt....Ebba har saknat sin far...och det har jag också.

Två nattveckor + att vi var borta en natt är mycket....och ikväll är han surprise borta igen!! Förra veckan var det jobbfest, nu är det pokerkväll. Jaja...sen är det ledig vecka och vi kan ses lite till innan det är dags för jobbarhelger (dock ska han vara borta ett par kvällar igen...som vanligt..finns inte mycket utrymme för att jag ska göra nåt nån gång inte). Ebba & jag hinner iaf nöta ut varandra när vi umgås så mkt som vi gör! Jaja, det var kvällens bitterhet...nu ska jag pensionärstitta på På spåret för mig själv & prova att måla en hylla utan att slipa först!

din kommentar
från: Anna

Hej!!



Tack för det underbara sällskapet du och Ebbisen gav idag, jag blev så glad :)



Ni är för goá båda två - man kan inte ha trist i erat gäng inte! Tycker mkt om att umgås med er med!!!



Och du, chokladfingrar och snorkråkor gör mig absolut ingenting, tycker mer att det är lite trevligt emellanåt...hihi! Skulle jag varit hemma imån skulle Ebba varit hjärtligt välkommen tillbaka igen för lite kuddkrig och "under-sängen-kryp" :)



Hoppas ni fick en fortsatt härlig dag, det verkar som det iaf.



Puss & Kram!!!

från: Angelica

Jo då vi kommer idag!!! ses där!!

2010-03-06 @ 09:27:04
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/
från: Anette

Hejsan!



Vill att du kramar Ebba på hennes namnsdag från oss i Åmot.

2010-03-06 @ 10:35:52
från: Sandra A

Hör av dig om ni vill ha sällis någon dag! Min karl är också borta hela tiden, eller just ja, han har inte ens hittat hit än! :(

2010-03-06 @ 10:58:16

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback