JV - negativ.

Det kommer en klunga med folk, de delar upp sig ungefär två och två och redan då vet jag vad det innebär. Man ser på kläderna och de små portföljliknande västkorna. Under de två åren vi bott här har det hänt typ 6 ggr att de vill överlämna Vakttornet.  

Jehovas vittnen.

Jag blir så arg så jag kokar och kan vara riktigt otrevlig...men den här gången behöll jag lugnet. Jag kan inte för mitt liv begripa varför de ska gå runt och försöka "värva" vittnen. Kan inte någon bara ge mig inblick? Visst vill man väl att folk ska tro och tycka samma saker som en själv, men tror man på nåt riktigt hårt så skiter man väl i vad andra tycker?? Åh suck! Varför kommer de så ofta??

Snart kommer sommarn med de där jäkla stenläggarna och trakasserar en så fort man befinner sig i trägårn å!

Låt mig va!!!


din kommentar
från: Sandra A

Haha ja det har du rätt i - varför ska de ha fler att tycka som de?! Konstigt. Tur att vi har portkod här. :)

2010-03-18 @ 20:55:28
från: Helena

Det har nog sina fördelar att vara släkt med dem, då är det ingen som kommer hit ;)

2010-03-18 @ 23:42:27
från: andreas

är du släkt med plattläggarna, helena? =)

2010-03-19 @ 08:45:42
från: Helena

Det vet man aldrig iofs. Jag har valloner & finnar i släkten, så är det nå't så'nt folkslag så är det ju inte helt omöjligt att vi är släkt ;)

2010-03-19 @ 13:50:22

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback