Matstol.

Var till Ikea i måndags hela familjen....skulle ha kuddar till föräldrarna. Det hittades..
Men denna stol slank också med från fyndhörnan. Älskar den där fyndhörnan för de är rätt ofta jag hittar saker som passar där....200 kr var den nedsänkt för att den vart utställningsex.
Passar bra mycket bättre till våra köksmöbler...Och barnet sitter på rumpan när hon äter, inte på alla möjliga andra vis som tidigare!



Vänligen ignorera den hiskeligt fula plastmattan!!

din kommentar
från: Anna

Men du, det där var en riktigt snygg barnstol!! Ser ju ut att höra till er köksgrupp :)



Och vilket fynd sen, roligt :)

från: Anna

Ja tidningar är mkt roligare faktiskt! Böcker är det som du säger så lite i på nåt vis, trist...

Men nu har jag testat å beställa och gör det nog förmodligen inte mer om jag inte absolut vet med mig att det är nåt bra :)



Men stackars lilla Ebba, va söt hon är :) Du får säga till henne att det inte gjorde nåt att det inte blev nån sång, vi hade ju så himla roligt ändå...hihi!



Kram!

2010-03-11 @ 10:50:10
blogg eller hemsida: http://levinda.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback