Semesterfunderingar.

Var längesen jag var så sugen på att åka utomlands som nu..eller de senaste månaderna. Tycker att folk uppdaterar sin status konstant med bokade utlandsresor. Å i förrgår satt jag med vännen när de bokade resa till Egypten.

Ja...va skönt de skulle vara att dra iväg i Maj och sen ha hela sommarn framför sig! Funderade på lite andra semestrar, men om man säger att en All inclusive-resa till Turkiet kostar ca: 15000 för familjen så kostar en weekendresa till Rom närmare 10000 & då ska man ha mat (visserligen bara för 3 dagar). Så - nä! Kikade på att hyra stuga på Gotland (iofs under tiden när "alla" har semester) mellan 5000-10000, å då ska man åka båt + ha mat för en vecka. Så - nä! Inte om man jämför med en Turkietresa...skööönt...även om man lär ha koll på lillfröken hela tiden så det lär väl bli dåligt med att koppla av, hihi.

Jaja man ska ha pengar å! Ska drömma mig vidare.....kanske man hittar nåt bra Sverigeobjekt å.


din kommentar
från: Helena

Vi hyrde hus privat i centrala...hmmm...är det Borgholm det heter på öland..? Granne med Ravelli tydligen, även om jag aldrig såg han. Toppläge, men tyvärr var det typ 10grader & regn då - & lika "varmt" inomhus.

Vi har oxå funderat på utlandstripp i början av sommaren, men får se hur det blir. Har inte kikat nå't.

2010-03-11 @ 23:01:08

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback