Solenergi.

Vaknade 3 i natt...eller det är snarare morgon för mig, tidigare dagar har jag vaknat runt 5. Kattfan väcker mig sen kan jag inte somna om. Hur som hade inte pokerspelande karln & hans vän kommit hem än så jag skickade ett mess. En timme senare skulle katten in & de kom hem. Halvsov mellan 5-6 sen skulle Ebba upp. Vid 8 var hela huset i farten & åt frukost. Familjen drog på gympa!

Sen åkte vi till S&S där det eldades i en grop. Gick en sväng på nya loppisen som inte dirket var nån höjdare, fast det var förstås väldigt mycket folk.och jag skulle nog kunna tänka mig att stå där själv...köpte iaf 3 ramar. Sen var det grillning av klämmackor till lunch & äta utomhus i SOLEN! Gu va härligt det var!! Kaffe vid husväggen sen, det här kan man leva på länge!

A & jag drog i väg och handlade lite för oss själva...skönt skönt...hängde i Örta några timmar till sen hemåt för kvällsmat & bompa. Nu ska det väl tittas på Mello...frågan är vem som somnar först, hon som har vart vaken sen 3 eller han som sovit 3 timmar....

I morgon hoppas vi på ännu mer sol!! Då ska baksidan skottas så man kanske nån gång snart kan sitta där och sola....mmm!!

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback