Bla bla bla.

Eftersom lilla fröken hade feber idag också får hon stanna hemma i morrn. Men jag önskar att hon fick gå på dagis. Herreguuuu hur kan en soon-to-be-3-åring prata så in i vassen mycket??? Oavbrutet från det hon kliver upp kacklas det...bla bla bla bla....jag var så trött i skallen och hade skavsår i öronen när Andreas vaknade att jag fick lov att ta en paus och åka till ÖB för mig själv en sväng. Dock ska jag självklart tillägga att jag uppmuntrar pratandet, klart hon ska uttrycka sig!!!

Har iaf köpt första presenten, förutom lekstugan då. Skulle kunna köpa 1000 presenter till världens bästa tjej!!

Nu är det Desperate...A kommer väl hem en sväng å säger hej mellan träning och jobb...bara 3 dagar kvar att hitta på nåt med fröken pladderkvarn när pappan sover på dagarna. Hjälp!!! Snälla säg at febern håller sig undan så vi kan åka iväg på nåt...

Måste bara säga att jag blir så glad av att prata med människor, att folk hör av sig...både vänner och folk jag känner lite....vare sig det gäller telefon, sms eller chatt. Det gör mina dagar!!!


din kommentar
från: Helena

En 1½åring kan oxå babbla mkt emellanåt. Samma saker "Mamma, mammaa, mammaaa" eller "Pappa, pappaa, pappaaa" eller något man måste anstränga sig för att förstå. Kanske 3åringen & 1½åringen kan underhålla varandra nå'n dag..?

2010-05-11 @ 22:39:52
från: anki.

Ja de tror jag är en bra idé, så länge inte det större barnet stänger in det mindre barnet i en tvättstuga ;)

2010-05-12 @ 09:30:47
från: Helena

Haha! Nä, det är sant ;) Så länge dörrarna är öppna så går det nog bra iaf :)

2010-05-12 @ 15:13:05

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback