Cirkusprinsessor.

Idag har vi vart flickiga jag & min kära dotter...titta så fina vi blev!


Första gången Ebba får nagellack...

När pappan kommit igång hoppade vi på cykarna och mötte upp Lina, Björn och Klara i Stadsparken för att gå på cirkus Brazil Jack. Placering på stolarna vid manegen...superläge för småtjejerna, lite värre för oss som inte ville delta i showen. Egentligen är jag inte jätteövertygad angående showen och är glad att jag inte betalat ett öre (de hade fribiljetter och bjöd med oss). De enda djur som var med var hundar, ponnysar och en häst. Hade förväntat mig massa djur! Men jag ska inte gnälla för det var roligt och jag är så glad att Ebba fick möjligheten att gå!!!

Sen var det bara att hoppa på cyklarna och åka hem i ösregnet!

 

 


din kommentar
från: Anna

Fina bilder :)



Va kul det måste vara för Ebba att få gå på cirkus, det är ju verkligen något speciellt att få uppleva :)



Mysig dag!!

från: Helena

Vad cool pengabilden var :)

Vi var ute & promenixade i regnet. Tyckte lite synd om alla vagnar som stod där utanför regnet utan regnskydd...

2010-05-13 @ 22:50:45

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback