Dagens fuling.

Kolla va man kan göra med vår nya dator....knäppa ohyggligt fula kort...kanske man ska bli en sån där modebloggare och lägga upp dagens outfit. Slitet ofixat hår, gammal tunika från Lindex...nä blir nog inte min grej de. Ska åka och hämta fina tjejen på dagis i stället. Jag har lyckats med att baka 87 bullar idag. Så nu är jag på gång inför Ebbas 3-årskalas, en månad är kort tid!! Och jag vet att jag kommer stå där nån dag innan det är kalas och vara tokstressad iaf....


din kommentar
från: Anna

Fuling?! Det va det dummaste jag hört, du är ju supersöt :)



Alltid kul å knäppa kort...hihi!



Jasså du har varit duktig å bakat bullar du! Ja tänka sig snart är vi inne i sommarperioden och det blir dags för kalas igen :) Mys!



Vi ses imån, kramkram!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback