Härlig dag.

Tittar på schlager fast inte Sverige är med. Inge bättre underhållning denna kväll iaf.

Så nu hejar jag på Tyskland!!! Å lite Frankrike....

Ja då var det sagt, vi har haft rätt skoj här i tv-soffan. Tidigare idag har Ebba & jag haft heldagsutflykt. Först bytte vi hennes nya skor som gått sönder. Karln i affärn var mäkta imponerad av att jag impregnerat skorna. Sååå konstigt var det väl inte? Gör inte folk så med skinnskor...eller är det bara för att jag jobbat på skoaffär?

Sen mötte vi upp mor & far & Birk och åkte och firade Markus som fyller 20!! Lyxig dag med tacos, loppis, sightseeing, fika, en Ebba på topphumör, trevligt sällskap å allt....väl i Valbo igen släppte vi av Gysingarna och köpte spel åt pappan och åkte hemåt! Lördagsgodisinhandling på ÖB först. Viktigt! Sen blev det varma mackor & sova på soffan....

din kommentar
från: Anna

Vilken härlig dag! =)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback