Nyputsat.

Idag har jag tvättat alla fönster på huset, in- och utvändigt!!! *klapp på axeln*.
Lilla fröken har lekt i närheten men för sig själv med bilar och dockor *puss på henne*.

Har hunnit tvätta lite och bytt lite sängkläder...fint att ha lite energi igen. Å så kan ju huset få vara lite grundstädat om jag akut måste bege mig ut på jobb - HAHA!!! Ska rapportera till ams i veckan, det suger när det inte händer nåt, som nu när det är helt stiltje - konstigt att jag är vaken från 3 på nätterna och får psykbrytsattacker på dagarna.

Väntar på att herrn ska komma hem från match..men jag tror jag ska lägga mig...vill bara läsa!!! Sista Harry nu - med blandade känslor! A ligger ett gäng böcker bakom men vi kunde se De vises sten häromdagen, gud så bra när man inte sett den på typ 5 år!!


din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback