Peter Steele.

För ett tag sen på Facebook ändrade folk profilbilder efter kändisar de fått höra att de är lik. Jag kom inte på nån...men idag kom jag på att för många år sen var det nån (Helena???) som kläckte ur sig att jag liknade Peter Steele...tror det var på en bild. Så tänkte jag blogga om det och började söka på honom...och då visar det sig att han dog för mindre än en månad sen. Jaha?!?! Hur kunde jag missa det då....artiklar om alla tröööökiga innekändisar går inte att missa men när de skriver nåt om nån som gjort lite vettig musik (typ) då är de inge speciellt. Inte för att jag är nå stort Type O Negative-fan men ett gäng bra låtar finns de ju, så jag lyssnar på dem nu medan jag äter lunch och sörjer lite!

Om jag nånsin kommer på vilken bild det var så kan jag göra en lika som bär grej, men icke nu....nu får ni gissa vem det är på bilden i stället!


din kommentar
från: Helena

Haha! Var det tom JAG som sagt det..? ;) Men som sagt... Det måste varit på en specifik bild.

MEN det roliga är att Alice pekade på Peter Steele-bilden nu & sa "Anki!" ;)

2010-05-07 @ 16:24:55
från: anki.

HAHAHA...ja dör....

Ja jag är ju JÄTTELIK honom på den bilden...måste nog göra nåt drastiskt med mitt utseende!

2010-05-07 @ 18:18:14
från: Helena

Haha! "Av barn & alkoholister..." vettu ;)

2010-05-07 @ 19:39:38
från: Helena

Idag fick han iaf heta Pipi Steel ;)

2010-05-16 @ 17:35:24

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback