lugnt.

i helgen har det inte blitt mkt gjort. tyckte jag var värd en slöhelg.
å andreas jobba. film å tv på kvällarna bara. var till lina & björn igår
kväll och åt pizza och tittade på ringar. hihi. även foton från sem å sånt.
idag har jag vart med katja och emilio och bestämt tapeter , luckor och golv till
nya lägenheten. kommer bli så fint. å så bra att de bor närmare.
var till lina en sväng sen.

annars grattis ante & alle på födelsedagen!

och för övrigt måste jag fundera om man ska göra nånting med anki krävs det
då att hon ska höra av sig. verkar lite så på många håll. och ofta. även jag blir glad när
folk hör av sig till mig. känns som att det inte räcker med att göra 90%, bara 100%
är gott nog. annars får man pikar eller tystnad. jag vill väl inte känna mig påträngande
eller tjata. har jag sagt något menar jag det och sen krävs det väl två för att något
ska bli gjort. men ge mig inte dåligt samvete för något jag inte gjort när ni bör veta
hur dåligt jag mår av sånt.

c-uppsatsen är en knasig historia för sig som jag kanske struntar i. så långt har jag
kommit i mina planer. grattis. åhh....plinga på dörrn och ge mig ett jobb!!!

åsså är det många konstiga och tråkiga historier om bebisar....

din kommentar
från: Helena

Jaså, det blev en förlovning som vi trodde! =9 Får höra med Lina se'n!
Om det var mig du syftade på ang det där med att höra av sig så var det inte dig eller nå'n speciell jag syftade på i min db. Jag kände mig bara väldigt ensam i helgen efter det som varit I guess (fast jag var med andra personer, som på festen) & hade inte hört av mig till nå'n (förutom en tripp till H&A), men blev bara otroligt glad när Emma hörde av sig.
Jag är jätteglad över att du börjat höra av dig &att vi träffas mer =) Så du ska absolut inte ta åt dig av DB:n om det var det du gjorde. Jag menade nte att jag satt hemma & väntade på att nå'n skulle höra av sig, utan bara att jag var allmänt låg. Men fråga gärna om hur det ligger till om du blir tveksam, så kan vi reda ut det på en gång!
*kram*

2006-04-05 @ 16:39:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback