god jul.

ibland tänker jag saker som är omtänksamma.
men jag har svårt att komma mig för att göra sådana saker.
dumt eftersom jag vet hur mycket jag blir rörd av otänksamma
handlingar.
vår granne postade precis ett julkort till oss. han som vi bara
hejar på i trappen och aldrig pratar med. blir så glad av sånt.
å så får jag dåligt samvete om jag sagt dumma saker.

ska passa på att önska alla god jul!!!!
anna på jobbet sa att tomten skulle åka förbi mitt hus i år.
hoppas han inte gör det för er!!!


din kommentar
från: Sandra

God jul till er också, tack för julkortet!!! Där har du ju gjort 100% mer omtänksamma saker än jag iaf.. :)

från: Anonym

The Holiday skulle jag oxå kunna tänka mig att se. Men pingviner funkar ju det oxå ;-) Vad gulligt av grannen att ge er julkort. Det är ju verkligen en så'n sak som kostar så lite, men betyder så mycket =) Men jag är oxå en så'n som tänker mer än jag säger/gör. Tack för hjälpen i tisdags!

2006-12-21 @ 13:23:10
från: Helena

Jag hade skrivit att det var från mig, men nu när inlägget kom fram syntes det inte... Du vet väl ändå vem det var ifrån I guess ;-)

2006-12-21 @ 13:24:32
från: Danne

God Jul

2006-12-25 @ 11:28:28

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback