ledig.

idag är det en helt ledig dag. inga måsten. inga planer.
pappa var kvar i affärn annars hade jag tänkt åka med ut.
bokrea idag. pengar i morgon. vilken bra planering. dåligt
os-program idag. ska nog titta på ett inspelat gilmore girls.
det blir mysigt. sen kanske ta mig i väg och sola. var ett par
månader sen. kanske hälsa på mor. alla andra verkar jobba.
det är en helt öppen dag...synd bara att jag har min enveckas
huvudvärk. less. konstigast är att det gör ondast när man ligger.

din kommentar
från: Anna

Nu! Nu har min sida uppdaterats här hemma. Nu kom helt plötsligt mitt nya inlägg upp på min sida. Glad och lättad =). Tack för att jag fick hetsa lite med med =). Men hu är det lugnt, jag är lugn. Nu finns jag uppdaterad och ny här hos mig också.

Va skönt med en ledig dag med inga måsten. Men synd på huvvevärken =(. Synd att jag jobbade sent idag, annars har jag ju kunnat titta förbi me lite bulla å så =). Nu ska jag göra mig redo för jobbet.

Vi ses fortfatraden img va? Inga ändrade planer för dig?

Kram!

från: Anna

Åh vilken fräsch och fin ny bild du har! En riktig hottie är vad du är =) Kram!

2006-02-23 @ 20:48:54
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Levinda

Ändrat lite på sidan ser jag, snyggt!

2006-02-25 @ 22:05:41
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback