2 --> 3

jag är konstant trött. som att jag inte skulle sovit på en vecka.
kan dock lägga mig 20 på kvällen och sova till 10 om jag vill.
jag är glömsk och virrig.
jag gråter för allt.
jag blir arg för inget.
jag har finnar över hela axlarna och ett gäng i ansiktet.
allt luktar 10 gånger värre än vanligt. så man blir illamående.
jag har inte druckit alkohol på över två månader.
jag kan inte äta det jag vill.

låter som en otroligt dryg åkomma.
men det är den bästa som någonsin hänt.
värre kommer det bli. men vad gör det.
å på bara några dagar nu putar magen ut.
mer än det vanliga fläsket.
är så lycklig. jag har förstått det på ett sätt men ändå inte.
vi är två i ett nu. jag och bebisen.
och så klart världens bästa andreas som är så snäll
trots mitt gnäll och mina utbrott.
allt känns så obeskrivligt fantastiskt och helt rätt.
den här vintern kommer gå fort.
snart är det 29 december och vi får se den lille.
sen kommer juni och det är dags.
å innan dess är det väl dags å utrymma den här
lägenheten.
underbara liv!

önskar bara att tröttheten går över lite iaf. i lördags höll
jag på somna så jag nästan ramlade över en kartong på jobbet.
sen var det läggdags kl 21. en lördagkväll. suck.
trodde jag gått ner 1 kg under den här tiden. men så ställde
jag mig på vågen igår kväll och vägde 48 kg. så nä....den
har ju vart trasig hela tiden. suck.
förutom detta fick jag höra igår att fötterna kommer att
bli större. och sen kommer det inte att försvinna. 
föredrar att behålla storleken på tuttarna som växer så
man inte tror det är sant. men de blir väl platta sen. suck.
ja det var väl dagens gnäll!


din kommentar
från: Sandra

Låter härligt att vara så där lycklig! Fast det där första stycket kan jag väl vara utan ett tag till (och tur är väl det med tanke på pojkvänsfronten....) ;) Är så glad för er, att ni hittat varandra och ska bli 3!

från: ante

jaha???!!!!!!!!! här missar man mycket eller får man inte veta =/ happ...grattis som fan iaf! synd att jag inte fått vetat =/

fan vad najs =) hälsa gubben =)

2006-11-22 @ 23:33:35
blogg eller hemsida: http://willhaven.blogg.se
från: Helena

Jag vägde mig hemma hos mamma en gång oxå & vägde 34kg! Men det sägs ju att om man har anorexia så ser man inte själv hur smal man är - så eg är vi nog pinnsmala både du & jag! ;-) För vågen ljuger väl inte..? Men som sagt...jätteql med alla bäbisar som poppar upp överallt! =) Däremot är det bara 3½dag kvar av denna vecka för nå'n att berätta att hon/han ska ha barn. ;-)

2006-11-23 @ 14:35:08
från: Anna

Vafasen är det här för bamsenyheten man råkar på, ska ni ha barn?!!! =))))))

Nähä???? Helt otroligt ofattbart men guuud så underbart för er =).

2006-11-23 @ 20:18:42
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Tina

Grattis!!! Måste kännas underbart.

2006-11-24 @ 11:38:18
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Patrik

Oj! Grattis, vad kul! Du får hälsa dom båda! ;)

2006-11-24 @ 14:03:50
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se
från: Sandra

Javisst! Ska göra sista idag sen Örebrooo! Vi får ta en bio till jul tycker jag, brukar ju vara en del premiärer då och så! :D

2006-11-28 @ 11:38:42
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback