the warmth.

tycker inte om när mina vänner mår dåligt.
blir inte glad då jag heller. det kändes så påtagligt.
stackars stackars. kram kram till dig.

den här helgen av ledighet innebar huvudvärk.
jag förstår varför. den har både känts bra och dålig.
är egentligen rätt nöjd med livet men har vart
nedstämd i helgen. jaja. humöret återkommer.

skoj att träffa kusin idag som fyllde 19. min lilla
lina. konstigt! å så har jag grattat pappa på fars dag.

.....so don't let the world bring you down.
not everyone here is that fucked up and cold.
remember why you came and while you're alive
experience the warmth before you go.....

din kommentar
från: Helena

Hoppas du njutit ordentligt av ledigheten i helgen iaf!

2006-11-13 @ 17:12:55

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback