men regna lite till då.

känns som att jag kan få rätt. pratade med nån om att det faktiskt nu för tiden brukar vara finare väder i slutet på juli & i augusti. den höll inte med....men som de känns nu har väl större delen av sommarn regnat bort. är ju lite mysigt med regn...men jag vill ut och vandra bort ett par kg. det har liksom stannat upp. först försvann 14 kg på 2 veckor men sen är de dött...

igår var det uppehåll en timme på em så jag tog en promenad till örta och hälsade på lina & bebismagen. snart kommer h*n!!!! kikade llite på twin peaks på kvällen & åt kinamat. mums!!

idag fyller det lilla knyttet 1 månad!!! grattis min älskade lilla filur!

ï natt dök det upp ett drygt droppande ljud. jag blev självklart livrädd och mörkrädd! a gick runt och kollade men hittade inte på nåt...hör det fortfarande så jag måste nog försöka lokalisera det.....det första jag tänkte var ju självklart att det låg en döing nånstans och det droppade blod (nä jag kollar inte på skräckisar men det räcker med csi för att jag inte ska kunna sova..) för att lugna ner mig själv så borde rimligtvis den kroppen vara tömd på blod vid det här laget så jag antar att det är något annat.....

din kommentar
från: Anna

Hoppas ni myser riktigt ordentligt på lilla men stora Ebbas födelsedá :)
Ja må hon leva, hipp hurra!!

från: Syrran

Grattis älskade lilla pricken på din stora dag. Vi ses på onsdag,,,då ska vi mysa! Många kramar till er alla!

2007-07-09 @ 16:41:23
från: Sanna

Tänk att det gått en månad redan! De växer så fort så. Å hon är ju för gullig :)

2007-07-09 @ 16:49:09
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Helena

Ge en grattis-puss&kram till Ebba från mig! :) Å du kan nog vara lugn ang det där liket... Är nog inte så vanligt att folk planterar bloddroppande lik hemma hos folk.

2007-07-09 @ 17:20:55
från: Sandra

Grattis grattis! Idag har jag köpt Echinaforce så snart kanske jag kan komma och hälsa på er :)

2007-07-09 @ 20:34:35
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Grattis i efterskott till lilla pyret! :-)
Det är väl inte taket som har börjat läckt igen?? Tänkte på droppandet och hur det var för några år sen... eller många år sen i alla fall...

2007-07-10 @ 08:48:54
blogg eller hemsida: http://razzmatazz81.blogg.se
från: Tina

Ja sovpåsarna är ju så söta och praktiska, ja om man inte knytit dubbelknut som du skrev. hihi!!!
Det skulle ju va skönt om bebben ville ge sig till känna före UL så man får ett bevis före på att det verkligen är nått därinne. *ler*

2007-07-10 @ 10:13:33
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Sandra

Jasså! Ja vi var ute och gick Hälsans Stig =)

2007-07-10 @ 13:49:53
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Vore ju riktigt tråkigt om det var så med taket... ni fick ju jättefint badrum!!! *avis*

2007-07-10 @ 21:03:43
blogg eller hemsida: http://razzmatazz81.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback