händer inte så mycket.

äntligen har vi fått sängen från mio. den är gigantisk i alla fall med våra madrasser. som att man ligger i en våningssäng. men inte har jag sovit nå bättre för det. max 6 timmar per natt. men i natt var andreas hemma och var sjuk så i natt har jag sovit. äntligen lite trygghet! kanske inte roligt att han är sjuk men men....

i lördags var jag på fest hos virre. skojsigt! var så pigg att jag nästan tänkte följa med ut också men vid halv 12 blev det lite för mycket så jag var tvungen att åka hem. a tyckte att han kunde ta en ordentlig partykväll och komma hem halv 6! var ju så klart vaken så jag hann bli lite orolig. speciellt eftersom mobilen var avstängd. men virre ringde vid 5 och sa att han vart på efterfest där....hum...sen nån gång ska jag hämnas!!

ledig fre-sön nu. skönt det ska bli! kanske ännu mer ordning så vi kan börja tapetsera...
men fortfarande ingen telefon. internet eller de tv-kanaler vi betalar för.


din kommentar
från: Helena

Härligt att komma iordning! Kanske kan komma & hälsa på nå'n dag i helgen..?

2007-03-08 @ 14:31:25
från: Sanna

Jaha, så ni bor där nu! Det var väl fiffigt :)

Om det är något du undrar över ang graviditeten, så är det bara att fråga. Jag har mestadels bara positiva saker att berätta ;)

Mikael berättade att han träffat dig på bussen och det är så typiskt honom att somna på bussen. Han åker ju ofta lokalbussen på morgonen och även då hinner han somna. Det är ju ett under att han inte missat sin hållplats ;)

Kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback