today is a good day.

solen skiner igen och jag kan komma på mig själv med att sitta å le som ett fån åt ingenting. kanske ler jag för att allt känns så bra. jag är verkligen ingen vintrig person av mig. men åh vad den här vintern har gått fort. skulle för alltid vilja vara gravid just de här månaderna. trots alla funderingar och oroligheter så har allt samtidigt kännts så otroligt bra. ett beslut jag aldrig ens behövt fundera på om jag gjort rätt. konstant lycka av att ha ett litet liv växandes i mig. annars mår man rätt dåligt på vintern. finnig å blek å allmänt deppig. men det har äntligen kännts som att man får vara lite tjock å blek å finnig. det ska vara så för en gångs skull. allt börjar förstås bli jobbigt men jag är så glad att jag har andreas. han är verkligen otrolig!
det jag skulle vilja nu är härliga vårsolspromenader med musik eller sällskap. men men..sällskap till min promenadtakt får nog bli nån äldre variant med rollator som får lika ont i fötterna som jag.

lina & björn har vart här och hälsat på och nu är det top model. tyra är väl otroligt hemsk men det är ett så bra program ändå! å jag har hittat jättefina saker till bebis på tradera också (självklart nytt)!!

ja. det är en bra dag idag....


din kommentar
från: Anna

Aaa, det har verkligen varit en underbar dag idag och lika som du kan jag komma på mig själv med att le som ett fån sånna här fantastiska dagar =).

Här har du en given promenadkompis, takten har ju ingen betydelse juh, det är ju sällskapet man vill åt :)

Vi får ta en härlig vårpromenad en annan solig dag, vi bör ju få se fler av dessa dagar!

kram!

från: Lina

Haha
Det är så skönt med vårpromenader, men det ser ännu skönare ut inifrån.

Har du kompisar som är ett par som heter Lina och Björn? Ganska kul isf:P

2007-03-22 @ 14:47:30
från: Helena

Visst är det fantastiskt att det finns så'nna härliga dagar! :) Jag håller mad Anna, det är ju själva sällskapet man vill åt! Så du får mer än gärna promenera med mig oxå! Jag är ju inte direkt typen som motionspromenerar i rask takt!

2007-03-23 @ 12:45:02

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback