dagen idag.

somnade om en stund i morse iaf. efter det var det dags att bryta ihop totalt över nåt oviktigt. har väl inte alls med det att göra. mer med lite nervositet och prestationsångest. som sagt. känslorna har jag inte full koll över. sen försökte jag jaga bort äldre par som var och tittade på radhuset som är till salu bredvid oss. vill absolut inte ha någon mer över 50 här! helst 20-30-årsåldern är lagom.

sen var vi ner på stan och skulle hyra babyskydd på interlek. tack för det toppentipset! billigt med 360 kr för 6 mån. i stället för att lägga ut pengar på att köpa nåt superdyrt nytt eller dyrt begagnat. fick iaf en sprillans ny akta graco logico (dock utan bas vilket var lite synd) i en tuff grå & grön färg. hon i affären trodde vi skulle bli tveksamma när vi såg den men icke!

hann med en massa annat också. sen var det bara till att hem och sova för min del. helt slut!! andreas var i väg och spelade tennis. nu har jag surat ett tag över att man måste vänta en hel vecka på fortsättningen av criminal minds...

i morgon är det klassfest för oss som gick ut 9:an för 10 år sen. jaha ja börjar bli gammal kanske?! blir väl ingenting för min del. kvällarna & nätterna är definitivt inte min tekopp då kroppen är dödligt jobbig att ha å göra med!! jag får gå när det är 20 år i stället!

din kommentar
från: Anna H

Smart att hyra skydd ju :)

2007-05-27 @ 21:06:42
från: Helena

Babyskydd..? Vad är det?

2007-06-01 @ 12:29:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback