första maj och arbetarna måste jobba.

igår var jag in till gävle och tog en fika med anna när våra pojkar jobbade och slet. var på java. gick en sväng på stan och var in på jobbet och pratade med min chef som hade kommit på att vi kunde ju sjukskriva mig en vecka först så skulle jag ta semester resten av maj. hon är en fantastisk chef hon som verkligen bryr sig om sina anställda. fortsatte hem till danne & anna sen. kul att få se lägenheten danne även om du inte var hemma! jättefint där i alla fall!

anso och daniel var och hämtade upp mig senare och vi åkte till s&s. fick mat & godis & sällskap medan andreas jobbade. han kom ifrån jobbet tidigare och kom till oss. resten av kvällen spelades det nintendo wii. absolut hur kul som helst. höll nästan bokstavligt på att skratta ihjäl mig ett tag där! skulle inte bebis komma skulle jag lätt strunta i att lämna in bilen för att fixa ac:n och köpa ett sånt där i stället....fanns något musikspel så skulle jag inte tveka en sekund!

idag har vi vart och firat daniel. skjutsade
andreas till jobbet och fortsatte sen ut till gysinge och hälsade på mor & far. kommer bli superfint när det är klart där. det är redan på god väg!!


din kommentar
från: Helena

Åh, gud så bra av chefen! För det är väl de som får betala din sjukskrivning första veckan..?

2007-05-02 @ 14:48:18
från: Danne

Tack så mycket. Lite kvar att göra men de tar sej. Men jag tycker att den är finare än lägenheten som jag hade i sandviken :)

2007-05-03 @ 09:06:34
från: Annika

Vilken toppenchef!! Så lätt hade inte jag det. Jo, men det är nog bra att bebisen växer i magen också, så hn har lite hull när hn ville komma ut!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback