köpis.

igår tillät vädret mig att äntligen ta en promenad. blev en hel timme. dock med lite sittpaus efter vägen och kanske inte den raskaste takten så var det skönt att flumma runt på pensionärsstigen. hem och bytte om och åkte med mor till köpis. vi köpte minneskort till hennes nya kamera sen åkte hon vidare mot gysinge.

själv fick jag tid att strosa runt där utan nå gnäll & suckar från sambo. han skulle få komma lagom tills det var ikea-dags när han sovit färdigt. så mkt egentid blev det inte för det var en massa pratsamt folk vilket bara var roligt!! å virre ringde precis när jag skulle prova en hög klänningar. så när a kom fick han iaf lov att stå där inne på gina tricot och vänta! har kommit på att det inte blir nå tub top eller halter neck-klänningar för mig i sommar (blir för komplicerat)..typiskt när det finns så många fina! så jag hade tänkt köpa såna för 149:- med vanliga axelband. de färger jag var ute efter (svart. röd. rosa. ok de fanns rosa men den var genomskinlig och det blev grisvarning) fanns självklart inte men klänningarna kostade 79:- så då fick det bli lite andra färger (turkos. grå. brun)! fram med solen nu så jag slipper klämma ner mig i de jäkla mammabyxorna!!

hittade allt vi skulle på ikea så nu ska jag få pyssla lite med det...skojs!



löjtnantshjärta i vår gigantiska trädgård!

din kommentar
från: Sandra

Japp blir hemma över helgen. Kollar med eniro :-D Hör av mig!

från: Anna

Jag vet hur det är att ha en gnällande pojkvän med sig när man ska shoppa.... Alltid kul att shoppa på IKEA :)

2007-05-18 @ 14:10:49
från: Andreas

Jag gnäller inte! Jag förstår bara inte varför det är så skoj att jäklas!

2007-05-18 @ 18:06:10

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback