glittrigt.

igår när ebba & jag promenerade med mamma till bussen snöade det glitter. måste vart silverglitter som kom från himlen. var så mysigt att vara ute då! något mer som glittrar är min tokunges ögon då hon dagarna i ända busar. hon är inte still en sekund!

idag var humöret back on track för ett tag..eller ja..fortfarande..så vi gick till sigridsgården! ebba & hugo rännde runt i varsin gåstol och junia var dagens favorit då hon lärt sig säga bajs! vilket jag uppskattade mycket..hihi! packade 2 kartonger när vi kom hem & fick t.o.m. sova en sväng på em.

sen tog familjen en promenad till nya maxi. självklart måste man göra som alla andra sandvikare och gå dit på öppningsdagen. skulle väl kanske inte gjort det om det inte var för att vi behövde handla lite. så...nu har vi sett det! är nog en bra affär om man slipper alla dumtanter som tror att de äger stället och kör över allt de ser med sina kundvagnar *morr*. förresten har man inget att göra kan man gå dit och leka finn fem fel....eller sjuttioelva fel på butiksskyltarna. ja jag förstår att det är stressigt att öppna en ny butik men hallå man kan inte döpa om böcker bara för det. harry potter & dödsreplikerna...är ju inte direkt samma sak som dödsrelikerna å en massa annat. jaja. jag kan också vara en surkärring. hehe!

ny chef på parkbadet innebär att man kan höja priser igen. tänkte gå på babysim nästa termin å men det blir inget med det då de höjer priserna från 800 kr --> 1400 kr! är tydligen nåt för överklassen det där med att bada & lära sig simma.....

din kommentar
från: Patricia Klinteberg

Ha en kanonbra onsdagskväll! ♥

från: Annika

Men herre min JE, 1400?! Suck.. Man skulle skaffat barn med Bill Gates alltså!

2007-11-21 @ 22:30:55
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se
från: Helena

Du vet väl vilka hutlösa priser de har i Norge..? Så hon har vä ltagit med sig dem därifrån, nya badchefen. Ni får gå & babysimma på egen hand helt enkelt. Kanske är billigare att inte göra det i grupp..? Undras vad det kan tänkas kosta & träna efter nyår då..? Har du nå'n koll..?

2007-11-21 @ 23:21:03
från: Tina

Åh herre jösses vilken höjning på Babysimmet då!!!

2007-11-22 @ 08:02:20
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Sandra

Fy sjutton vilka priser! Tacka vet jag boängsbadet, dit kan ni få komma och simma till sommarn för kompispris. ;D

2007-11-22 @ 08:44:56
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: sanna

Oj, inte tänkte jag vad det stod på skyltarna inte :P
Får se vad hon har lärt sig för busord till nästa vecka ;)

2007-11-22 @ 09:23:58
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: anki.

Nje jag vet inte alls vad det kostar för nåt annat, det här var om man ville föranmäla sig, man får förtur om man gått tidigare så då klämde de väl ur sig ett pris.

2007-11-23 @ 16:12:27
från: Syrran

Tack för igår! Roligt att Ebbis gillade min fina dans :-)Ska öva på några nya moves till nästa gång vi ses. Kramar till er alla.

2007-11-24 @ 10:02:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback