barnkalas.

i tisdags var vi på 2 årskalas hos emilio. ebba blev väldans stirrig med så mycket folk och framför allt barn som stojade. jag blir också stirrig när det är en massa folk och får tunghäfta. virre var nog lika stirrig som jag men på hemvägen insåg vi hur många dumma saker som vi egentligen kläckt ur oss. å ännu mer förvirrade saker blev det under på promenaden...

klara & ebba

ebba har (som på bilden) upptäck sin andra hand. hon håller nästan hela tiden ihop händerna och ser lite finsförnäm ut. å äntligen har mamman inset att man behöver en lekfilt på golvet och inte bara gymet. så idag har hon legat på den och för första gången snurrat ett helt varv. sötproppen min! glad är hon hela tiden å! 

köpte en balansboll (träningsboll. yogaboll) idag. har funderat på det länge & sen fått kommentarer om att de är så bra. var riktigt skoj iaf & hur skönt för ryggen som helst! har också cyklat på min motionscykel....inte länge...men det tar sig...

äntligen har idol börjat! fast samtidigt som top model då...lite dumt.....


 
mja....vi spenderar inte hela dagarna i sängen som det kan verka på de här bilderna....

din kommentar
från: Syrran

Underbara lilla pärlan Ebba :-) Man ser verkligen att hon är nöjd över att hittat båda händerna. Massor av kramar till er alla i den söta familjen.

2007-09-06 @ 19:48:14
från: Helena

Oj, så ni har nästan ett hemmagym där hemma nu :) Vad söta de var Ebba & Klara! Ser nästan ut som syskon i matchande kläder :)

2007-09-06 @ 22:48:59
från: Anna

Tack för idag mina sötnosar!

från: Anna

Det regnade faktiskt inte alls mkt när jag gick, bara småduggade så jag blev inte blöt eller nåt, bara lite fuktig i håret! Du behöver inte alls ha dåligt samvete, det var bara skönt att ta en promenad =)
Jag hade ju trots allt haft friskvårdstimme när jag slutade så en promenad hem var ett måste...hihi!

2007-09-08 @ 07:04:20
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Annika

Vilka fina tjejer! :) De är väldigt lik varandra ser det ut som. Fick klura enda in på texten vem som var vem. Så snygga så. Isac sitter här och glor. Men jag förklarar för honom att man aldrig ska dreggla över två brudar samtidigt. Det är inte populärt!

2007-09-09 @ 16:44:48
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback