viktväktardags.

x: du har gått ner i vikt...smalare i ansiktet och ja..smalare.
jag: ja fast jag har gått upp igen - klämmer & visar fläsket på magen.
x: ja. där har du förstås lite att jobba på...

hahaha.....jaaa jag veeet!


katterna har blivit utekatter på prov....igår kunde jag inte sitta still en sekund utan sprang till fönstren hela tiden och oroade mig..men de kom snällt tillbaka.

men nu...nu har gizze vart ute i fler timmar.....suck! kommer väl aldrig kunna gå och lägga mig.

din kommentar
från: Helena

Jag vet ju hur orolig man blir när kissarna är borta... Hoppas han kom tillbax!

2008-01-17 @ 22:56:30
från: Anonym

Jaa, jag sa ju det :) Gullpluttar!
Det är nog ingen fara med kissarna, dom brukar vara lagomt försiktiga första gångerna dom är ute!

2008-01-19 @ 09:41:08
från: Zila

Känner igen det dära gumman, men du skulle behöva skjutsa de till Gävle och släppa ut dem och de skulle komma tillbaks i alla fall så oroa sig inte:)
Och så ska du se vilka fetton de blir snart, känner knappt igen Pumba:D
Krams


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback