blöh.

för tillfället tycker jag livet är mest muppigt. önskade inte mig snö nu. önskar mig sol och lite uppmuntring. känner mig ensam fast jag inte är de. jag vill göra så mycket men känner inte för nåt....påsk betyder inte långledigt och en massa tid att göra saker när man jobbar 5-skift. så det känns inte som någon speciell helg alls...

igår blev man ofrivilligt barnvakt i två timmar...och jag kom på att i morrn kan det komma påskkärringar. måste kanske ha godis hemma så man kan göda barnen? åhh....ibland är jag lite allergisk mot barn. dock inte mot mitt barn & hennes vänner.

mor ringde från playa de ingles i morse och satt på balkongen och åt frukost i 22-gradig värme. blah!

inte har jag pengar så jag kan shoppa mig lycklig heller! (se det ironiska i detta).

stackars mig med mina bekymmer. såg btw på aftonbladet att dubbeldippa är hälsofarligt. som sagt snacka om medicinskt i-landsproblem......stackars oss.

nu ska jag lägga mig och läsa min family living som damp ner i postlådan idag. det är dock något positivt!!

din kommentar
från: Helena

Aaaah, du kan få leka med mig! :) Jag är ju HELLEDIG i fyra dagar! :) *lyx* (Se'n att Jonas är ledig i tio är ju en annan sak...) Hur jobbar Andreas..? Hmmm... Hälsofarligt att dubbeldippa...? Ska man ändå äta upp dippen (det är ju onödigt att kasta...) måste man ju ändå äta ÄNNU MER chips om man inte får dubbeldippa & all dipp ska gå åt. Det måste väl ändå vara värre..?

2008-03-19 @ 22:41:00
från: Helena

Tycker du eran carport är ranglig..? Kolla in den till 250000kr-huset i Stocksbo (tror jag det var...?) ;)

2008-03-19 @ 22:54:42
från: Sandra

Det är orättvist att vissa får sol. Jag känner också några som gottar sig!

Det snöar åt alla håll här, kanske inte nedifrån, jo det YR så det gör det också!

Imorgon ska jag ta en tur till lindex igen, vaktar på en jeansklänning som aldrig kommer *surar*

från: Anna

Jag tror din önskan om sol har slagit in, iaf just för tillfället :). Hoppas solen stannar resten av dagen! Passa på och sitt i nåt fönster där solen strilar in och bara njut, eller kanske en ta en promenix :)

Vi ses imån du å jag vännen, ska bli skoj det!
kramkram!

2008-03-20 @ 07:48:15
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback