vardagsrum.

nu är tapeter. färg & lister på plats. och även möblerna börjar hitta hit....men än så länge saknas det piff & puff å sånt där...gardiner. kuddar. tavlor. ljus å grejer. jag vet...men det finns tankar och planer. tar bara lite tid tills det mysiga kommer på plats......det blev fondvägg. och jag är nöjd! svart är bra! resten av rummet är det vita metallic-tapeter. inget som syns på bild...men lite effektfulla är de....

så...basen är svart. vit. silver...och ekmöbler (kommande...). jag hatar sofftyget men jag får stå mitt kast. ett tag till iaf. frågan är vilken färg det ska vara på gardiner & kuddar & sånt. vad tycker ni?


din kommentar
från: Annika

ursnygg fondvägg!

2008-03-11 @ 22:31:46
från: mamma

Jättesnyggt, vinröda eller mörkt lila gardiner skulle va snyggt tycker jag

2008-03-12 @ 07:47:11
från: Tina

Vad fint!!
Kanske en stänk av turkost skulle va nått?? Snyggt när man bryter av med en stark färg. :-)

från: Anna

Men så fint ni fått det! Va duktiga ni är :)

2008-03-12 @ 08:48:41
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg
från: sanna

Men gud va fint det var! Blir helt imponerad! Det där har han gjort bra, gubben din ;)
Svarta kuddar röstar jag för, men kanske också nån färg...om ni nu har tänkt att ha någon färgklick, typ turkost eller lila. Man kan ju ha sånna inslag på gardiner och ljustakar och sänt där mysplock :P Tror att det skulle bli kanonfint =)
Kram

2008-03-12 @ 12:57:16
blogg eller hemsida: http://maadsan.blogspot.com
från: anki.

Jag är också inne på lila...men jag tror att herrn tycker annorlunda...

2008-03-12 @ 13:41:21
från: angelica

Vad snyggt alltså!!

Jag fick inte tjänsten by the way.. :/

2008-03-12 @ 14:05:43
blogg eller hemsida: http://mittlivsomokand.blogg.se
från: Helena

Jag har ju tjuvkikat lite, men det blev jättefint! :) Det bästa med så'nna neutrala färger är ju att ni kan dra till med vilka färgklickar som helst. Ev ha svarta och/eller vita kuddar + nå'n enstaka i nå'n färg som ni kan matcha med gardiner, ljus etc Så kan man byta skepnad på rummet lite då & då. Vi har ju oxå tänkt oss svarta tapeter som fondvägg i matsalen, men de vi sett ut hinner nog utgå från lagret innan vi får tummen ur...

2008-03-12 @ 14:10:16
från: angelica

Jag vet, jättekonstigt, alla sa ju att jag skulle få den. Nån måste ha sökt i sista sekunden.. Eller nåt.. fyfan vad less jag blir! Stackars mig!
Har du hört något från nåt jobb då?

2008-03-12 @ 14:29:11
blogg eller hemsida: http://mittlivsomokand.blogg.se
från: Tina

Ja jag hörde att du hade stött på dem igår.. :-)

2008-03-12 @ 18:00:35
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se
från: Sandra

Shajse vad snygga tapeter!!!! Jag föreslår att ni tar in en färg, förslagsvis en favoritfärg ni kan komma överens om, som ni tar upp i kuddar och gardiner. Kommer blir sååå snyggt det där!!!! Inge avis alls, mina ljusgrönblommiga tapeter hemma känns sååå hotta.....

2008-03-13 @ 09:04:26
från: Anna Jäder

Jätte snyggt! Nu blev jag inte ett dugg mer avis än innan.. Buhu jag vill ha ett hus NU! Kramkram

2008-03-13 @ 11:44:30

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback