ny mobil.

åh va jag tycker att affärerna borde öppna tidigare på helger. eller så kanske jag borde gått en promenad i stället? a har jobbat natt så ebba & jag flyr fältet på dagarna så han får sova ut...lilla fröken har kommit på att man ska kliva upp 6 varje morgon och busa. jag placerar mig halvsovandes i soffan och tittar på barnprogram.

igår var vi till gysinge och hälsade på en mor & far. ebba skötte sig fint med mormor som är krasslig och inte kan springa runt och leka. på kvällen hade jag mys med levande ljus och pyssel framför stjärnor på is. egentligen glad att a jobbade så jag fick ha tv:n i fred...

äntligen har jag en ny mobil å. fick aldrig nå svar från 3 så jag sålde den andra på tradera och köpte mig en sån som jag ville ha: sony ericsson w890. en brun en som jag på en dag lyckades designa om genom att tappa den i gatan! den är iaf så liten och smidig som jag vill ha det. dock suger kameran..men det gör inte så mycket.


din kommentar
från: Sandra

Tjusigt! En sån skulle nog jag också kunna tänka mig, det viktigaste är att den är platt och liten! Du får rapportera hur den funkar..


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback