saknad.

ebba & jag var på en liten promenad på em. tittade på myror och blåste maskrosfrön & hade det mysigt. från när vi kom hem var det som att någon bytt barn med mig.....kände inte alls igen hennes beteende. ledsen och nästan apatisk. hon som aldrig & då menar jag verkligen aldrig sitter still låg i sin puff och bara stirrade på tvn....stackars stackars fistrollet var så annorlunda.....insåg att hon saknade sin papa. hon frågade många gånger efter honom på sitt lilla vis...papa? papa?

jag försökte förklara...men det är inte lätt att förstå. inte kan hon uttrycka sig heller....feber fick hon till slut också. plutt! ingenting var roligt....hoppas hon blir pigg igen i morgon bitti när papa är hemma.



finaste vårbilden på fröken jag haft på min mobil länge.äntligen i datorn.

din kommentar
från: Helena

Vilken otroligt härlig bild! :) Hoppas att hon kryar på sig snart!

2008-09-01 @ 23:08:32
från: Faster Anso

Stackars Ebbis! Klart hon saknar pappsen när han jobbar. Det svider liksom i kroppen på en när man vet att hon är ledsen. Kram till er!

2008-09-02 @ 09:04:49
från: Sandra

Vilken fin bild och vilken bra kvalitet!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback