april april.

förresten är det någon som blivit lurad? eller är det någon som lurat mig? i så fall har ni lyckats! har inte ens listat ut vad det var i tidningen...fast de brukar vara rätt kass på sina skämt.

din kommentar
från: Helena

Vi letade i tidningen vi oxå, men kunde inte hitta nå't... annars så tror jag på allt! :)

2009-04-01 @ 23:53:53
från: Helena

Vi letade i tidningen vi oxå, men kunde inte hitta nå't... annars så tror jag på allt! :)

2009-04-01 @ 23:54:30
från: Sandra

Jag hade inte fattat att det där med GIF var ett skämt (läste iofs bara rubriken). Själv blev jag lurad av Marre som sa att hon skulle gå på Idol audition... :) På jobbet blev en kollega lurad under ett möte med mig, det var lite kul, sen kom en annan kollega in med världens flin så han blev avslöjad. :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback