i väntan på träningsvärk.

det tar på krafterna att gräva....kommer ta tid det här! men de var rätt skoj också...gav upp vid 12. åt lunch & tog en promenad och hämtade ebba på dagis! nog med träning för min del...fortsätter det i sån takt kan det ju hända att jag tappar några kilon till sommarn...HAHA!

fortsättning i morrn. tror vi ska passa på att grilla å. dåligt att vi inte lyckats med det ÄN! ebba ska åka buss med mormor till gysinge & vara där i helgen. jag åker ut på lör & stannar förmodligen till sön. herrn i huset ska på fest..han är bjuden på 3 st & jag inte på nån! så då åker jag bort & äter mammas mat. leker med birk & trakasserar deras spikmatta. dessutom fyller ju mamma år på lördag så man kanske får fika!

din kommentar
från: Helena

Åh, så gott med grillat!! :)

2009-04-23 @ 22:35:32

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback