mello del 4 - heja sandviken!

jämnaste omgången hittills. var bara fiona (sarah dawn finer) som stod ut lite tyckte jag & trodde helt säkert att hon skulle gå direkt vidare.

men så fel man kan ha för där kom sandvikens malena ernman och knockade ut alla..utom agnes då!! och för att fortsätta på den här jag-"känner"- kändisargrejen så har jag gått i samma klass som hennes bror!

den enda låt som etsats sig fast i skallen på mig är dock scotts - jag tror på oss som går för runt i huvudet på mig. speciellt på mornarna när jag vaknar. å då har jag bara hört den en gång...för fyra veckor sen. måste va en riktig hitlåt. hehe!

å i kvällens delfinal fick vi ju svaret på vilken den djupaste urringningen var...behöver väl inte säga mer..

går rätt bra för trakten nu..
*sandvikens ernman i mellofinal
*sandvikens jönsson i längd-vm (dock utan vidare resultat..men ändå!)
*ockelbos westling ska gifta in sig i kungahuset

din kommentar
från: Helena

Gissar på att Sandra kommer lägga in en protest för att det inte står nå't om Saik på lokal-listan ;)

Jag tyckte faktiskt att den här omgången av Melodifestivalen var bra :) Jag hejjade på Johan Becker & Jonas på Sahlenes klänning ;)

2009-03-01 @ 17:07:37
från: anki.

Hum...men Saik känns inte såå nytt just nu..fast iofs på väg mot nåt bra så ok då! De gör ju hur som bra reklam för stan!



Jag hade en här i soffan som också gillade de där klänningarna....hmpf!

från: Helena

Jag försökte få Jonas att inse att den där klänningen han gillade inte alls var en klänning utan ett linne ;)

2009-03-01 @ 19:18:11
från: Sandra

Hehe skulle precis lägga till en punkt på listan... :)

2009-03-01 @ 20:52:30
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Mattias

Ja dom tre sistnämnda gör ju bättre reklam för trakten än en viss Herr Eklund från Torsåker gjorde! Kul att du höll med mig om det där med religionen och Skavlan.

2009-03-02 @ 16:45:48
blogg eller hemsida: http://jack71.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback