sy.

det här är min nya vän....
fick i julklapp av mor & far och den är super! inge mer trassel och så VILL jag till och med sy upp tex gardiner (som vissa tjatar på att jag aldrig gör).
flummade ihop ett täcke till birk också..för att ritat mönstret själv så satt täcket förvånansvärt bra. han tycker faktiskt om det fast han ser lite ledsen ut!


din kommentar
från: Helena

Vad fin han blev i täcket :) Roligt att se det på! Det låg ju där hemma,halvfärdigt, sist jag hälsade på.

Gick inte att kommentera för mig igår på förra inlägget, men jag tänkte nog skriva nå't i stil med att Vad roligt att åka skidor. Jag & Jonas hade så'nna funderingar då vi bodde i hans föräldrars hus när de var i Indien för 2år se'n. Men just då var det för lite snö. Å jag är eg helt värdelös på skidor ;)

2009-02-04 @ 10:52:19
från: Anette

Visst är det roligt att sy(om det går bra). Har börjat sy bal klänning åt Jenni eller rättare sagt fodret till balklänningen. Övar på fodret billigare att köpa nytt fodertyg om det skulle bli galet.



Kramar

2009-02-05 @ 08:23:28
från: anki.

Oj!! Det var avancerade grejer!! Du har ju några månader på dig att öva. Den vill vi ha bilder på sen, lr kanske se live förstås! Kram!!

2009-02-05 @ 08:32:11
från: Anonym

från: Anna

Hej!

Men åh va söt han är Birk, å va duktig du är på att sy!!! Jättesnyggt täcke ju :). Ja symaskiner är det bästa, man kan göra så mkt roligt!



Jaa det är nästa helg som vi åker till Åkerblads, blir borta över din födelsedag tyvärr.... Så vi kan väl träffas nån dag senare och fira oss? ler



Kramis!

2009-02-06 @ 10:11:05
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: mademoiselles

åå vilken söt hund!

2009-02-06 @ 14:35:02
blogg eller hemsida: http://mademoiselles.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback