här kommer skatteåterbäringen!

har sett lite här och var att folk fått sina deklarationer....å jag har trott att jag kommer få betala massor så jag har inte velat ha min....men nyfiken som man är så var jag ju tvungen att kika in på skatteverkets hemsida (eftersom den vägrar dimpa ner i postlådan). å där kunde man ju kolla...men först installera lite och förnya bankid...å när man är såå nyfiken känns det som att det tar sååå lång tid!

men det var värt väntan för om jag fattade rätt ska jag få tillbaka...mer än någonsin. yihooo!!!

din kommentar
från: AnnaMJ

Va kul för dig, det har du verkligen förtjänat! Handla nu något riktigt fint till dig själv. :-) Kram

2009-03-25 @ 09:37:58
från: Sanna

Jag kunde inte heller hålla mig igår :P och även jag skulle få tillbaka mer än någonsin!!!!!



Jo, jag har en årskurs etta mestadels. 3 timmar i veckan har jag även 5 or och 6 or =)

Kram

från: Sandra

Härligt!! Hade noll koll på att det är dax för sånt där också, hoppas jag också får tillbaka (för det jag får den här gången borde jag ju få typ så länge jag har det här jobbet...).

2009-03-25 @ 16:12:43
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Anonym

Tack fina ni för att ni firade grabbarna idag! Å jättetack för de coola tröjorna...passar superbra när Adam ska åka båge :-)

2009-03-25 @ 20:43:51
från: Helena

Härligt! :)

Jag hoppas oxå att jag får tillbax mer än nå'nsin då... ;) Skulle vi behöva. Eftersom våra pengar håller på & ta slut... :S Men jag har känt på mig att vi får betala...

2009-03-26 @ 23:22:21

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback