ingen utter...

mor & far har sett den där utterrackarn fler gånger i veckan och den har vart nån meter i från dem. men när jag kommer..då håller den sig inte ens inom synhåll! det enda vilda vi fick se var en gigantohare som skutta rätt över vägen framför bilen. tur att man har en säker chaufför!

har haft en toppendag! det är roligt att hälsa på mamms & papps. massa tack för ebbas tröjor! nu har hon en ganska bra garderob iaf! har haft alldeles för små tjocktröjor...men nu så nu har hon ett gäng att variera med! uppdaterade ju med lite byxor i lördags också....det går ju åt en del kläder när man går på dagis!

roligt att det var en smygare som ville kommentera *glad*!! och om jag inte sa det så är jag överlycklig för mina trogna kommenterares avtryck också..ni gör mig glad!!

nu har pappa &  jag ett nytt pyssligt projekt jag satt igång med så jag ska återvända till det & antikrundan...


din kommentar
från: Tina

Ja när dem går på dagis så går det verkligen åt kläder. Jisses alltså!!

från: Anna

GRATTIS Ebba på namnsdagen! Kram

2009-03-06 @ 08:40:33
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Helena

Nyfiken på vad det är för projekt...

2009-03-06 @ 13:56:49

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback