vår!?

åh va vårigt det är idag!! jag har nyss vart ute och hjälpt våren på traven lite och kastat ut snö på vägen så den ska smälta undan! städat lite i köket har jag hunnit med å......sol = energi!!

igår var ebba & jag hundvakt åt birk! mys & bus & promenad....jag vill låna fler gånger!! får jag?? när birk åkt fick vi följa med anso. adam & isak på promenix. mycket skönt & trevligt att få prata lite!! kanske blev lite mkt för ebba men jag tror ju inte friskluft skadar heller...hon har haft 40 grader två kvällar i rad..men idag verkar hon lite piggare...ingen hög feber!! wihoo!! men det blir väl inge dagis den här veckan....heller..

din kommentar
från: Faster Anso

Jisses! Jag tog mig ut idag oxå. Måste vara gårdagens tur å allt roligt tjattrande som gjorde mig energirik nog till det. Var på coop en sväng å då sjönk mitt finfina humör aningen när kärringen i kassan muttrade nåt om att jag inte handlat för 300 å så köpte jag äpplen som skulle vara billiga....:-) Hoppas att vår lilla solstråle blir feberfri snart så vi kan träffas å busa lite. Kram till er alla <3

2009-03-18 @ 15:53:33
från: mamma

Självklart får ni låna vårt lilla troll när vi får ha erat

2009-03-18 @ 20:46:15
från: Helena

Ja, visst får man massor av energi av solen!! Hääärligt! :)

Jag tror faktiskt att det bara är bra för Ebba att få komma ut lite i friska luften när hon är sjuk. Så länge hon inte behöver GÅ på långpromenad. Men rulla runt i vagenen & ha det mysigt, samtidigt som inomhusluften hinner få sig en uppfräschning kan väl inte vara annat än nyttigt:) Hoppas att hon kryar på sig snart!

2009-03-18 @ 22:51:15
från: Anna/Levindas Värld

Hej!



Ja visst är det väl för underbart när våren är på intågande och solen skiner :) Men blir så glad och får sån energi!!



Va härligt å ha varit vovve-vakt, snart får väl jag vara lite hundvakt åt mamma och pappas lilla nytillskott i familjen, det ska bli mysigt ler. Bara några veckor kvar nu innan de får hämta hem han.



Kramis!

från: Sandra

Kul för er, själv har jag suttit inne i gruvan och tittat på truckar på andra sidan fönstret... :) Skulle ut o gå igår efter jobbet men då hade solen gått ner och det var kallt :(

2009-03-19 @ 10:38:31
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback