pysseltjejen min.

det här är min tjej det:

*hon har gjort sitt första pärlhalsband av maxipärlor!
*hon läser bibeln...alltså pandurokatalogen!

vill hon pyssla ska hon få det! det är ju det bästa mamman vet!

jag håller ju på med mina kort. börjar få lite inspiration nu. har 7 på lager för tillfället och ska öka på detta lite innan jag skickar i väg dem för försäljning. men så var det de här med scrappandet som jag skulle komma igång med. scrapbookingkurs fick det bli. vi får se hur den artar sig...hade hoppats på ett gäng människor med massa tips och idéer och tillgång till att prova lite annorlunda material. vi var tre stycken och fick prova skärmaskiner & hörnpunchar i tre timmar. kommande gånger: cuttlebug (har jag ju...) stämplar (jo det har jag ju provat) fler punchar (inte så komplicerat). alltså jag vill inte låta neg för det dyker nog upp nya idéer och en massa inspiration! har iaf redan fått idéer till fler album jag vill göra - men först lite fler lo´s till ebbas album.

din kommentar
från: andreas

för min del tycker jag att fifa är det bästa....

2009-10-15 @ 17:48:17
från: Helena

Tänk vad ni kan pyssla framöver! :)

2009-10-15 @ 23:03:41

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback