Lördag.

Fick väcka lilltroll idag, kvart i 9!!! Annars hade vi aldrig hunnit till sista gympan. Känns ok att det var sista gången eftersom det börjar bli vår och man VILL vara ute. Men till hösten återkommer vi! Å söndag 25/4 kl. 15.00 är det uppvisning på Jernvallen!!!

Hem och åt lunch sen drog vi i väg en sväng i bilen så pappan fick sova lite till. Bakluckeloppis som var skit! Till pingstkyrkans loppis å så vidare till Spiken i Valbo. Hittade inte mkt, fikade lite där å så träffade vi på Anna på väg ut. Hade mysigt tillsammans fina tjejen och mamman! Sen hem å träffade pappan nån timme innan han åkte till jobbet igen..

Ikväll är jag så uttråkad så jag vet inte vad. Vill bara gå och lägga mig och läsa...jag borde väl inte somna på två minuter om jag lägger mig så här tidigt?? Orkar inte komma på nåt annat att göra.....I morgon får det fasen vara varmt så vi kan va ute, pappan tänker ju vara upptagen HELA dagen!!

din kommentar
från: Helena

Vilken otur att vi har babysimsavslutning på söndag. Kl15 såklart... Annars hade jag gärna kommit & kollat på gympan. Men visst är det skönt att allt uppbokat slutar nu. Helt i rättan tid. Vill bara vara. Bara vara ute i fina vädret.

2010-04-18 @ 21:58:58
från: Sanna

Vad duktig hon är som sover så länge på en lördag. :) Jag var tacksam att Junia sov till klockan 7. Det har inte hänt på väldigt länge kan jag säga.

Kram

2010-04-19 @ 07:24:10

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback